Pazartesi, Eylül 03, 2012

Camcıoğlu Karabet -Konağı-Kayseri



5 yorum:

mesgur dedi ki...

nire bura gurbanım

Mustafa Şenalp dedi ki...

Merkez Bankasının Arkası daki SETENÖNÜ (TAVUKCU) Mah.

Adsız dedi ki...

slm lar hocam özür dilerim bu konağın geçmişi hakkında bilgilere ihtiyacım varr 1965 ve 1975 yılları arasına özellikle nerden nasıl bilgi alabilirimm lütfen yardımcı olursanız minnet duyarımmm
mustafa çidacı 05332349366 sygılar sunarımmm....

Mustafa Şenalp dedi ki...

Kim Oldugunu bile yazmamısın tam nerdesin nesin b,lmek isterim bu konak hakında bilgi benden alabilirsin

Adsız dedi ki...

selamlar hocam adımı soyadımı telefonumu yazdığım halde kimlğimi soruyorsun ben kayseri li aslı hacılarlı olan biriyim bi arkadaşım var camcı oğlunun torunu diye biliyoruz geçmişte anne babası kazada ölmüş bu konuda bilginize ihtiyacımız var izin ver bi görüşelim telefonunu verirsen ben sana ulaşayım ben telimi yazdım adım mustafa soyadım çidacıtelefonum 05332349366 selamlar saygılar