Çarşamba, Ekim 17, 2012

Maçka Karakolunda bir ikindi,

Maçka Karakolunda bir ikindi,
Madam Hayganoş baskomiserin karsisina dikildi,


Dedi : " Bu ne kepazelik, ahpar bu ne rezalet ??? !!!
Acep boyle is oluuuğğğr ???
Sokak ortasinda benim gibi dul bir kari soyuluuuğğğr ??? "


Komiser dedi : " Madam telaşlanma da hele,
anlat bakalım neymiş mesele !!! "


" Zor, binmis isem Tunelden Macka tramvayina,
kalabalik var idi !!! Sonra gelmis isek ta Kalat Sarayina,
Kiranta,bizim bakkal Bogos'un oglu Hirant'a
Tıpı tıpına benzer biri yanasti yanima !
Ben isem, para cantami sokmus idim koynuma !!!
Sonra gelmis isek Taksim Meydanina,
Adam yavasca elini soktu koynuma !?
Gelince Mackaya, bir de baktim,
Ne yanimda adam var, ne de koynumda para !!! ???


Komiser dedi " Elini Taksimde sokmustu adam
Mackaya kadar aklin nerdeydi Bre Madam ??? "

" Zo, Ne bilirdim niyeti boyle kotu idi ??? !!! "

Hiç yorum yok: