Perşembe, Temmuz 06, 2006

ÖMER VE EMELE.


Her şeyden evel ömür boyu mutlu olmanızı temeni ediyorum. ne de güzel yakışmısınız, bir birinize ALLAH ömür boyu mutlu etsin sizleri kardeşlerim düğnünüz çok güzel oldu sizi sevenler hep ordaydı mazareti olanlar elbete gelemedi ama bunlar olacak tabikiii bunlar ve bunun gibi şeyler her düğünde olur elbete (H.boydak) beyin düğünün,ze gelmesi ve sizlerin nikah şahidi olması.da ayrıca gurur verici bir olay bence. ömerim benimde ( 28 yıl evlilik yıl dönümünü kutlamanız ve anmanız için ailem ve kendi adıma yapılan bu jest için ayrıca teşekür ederim.) baban ömer beyin herkesi kapıda karşılayıp müsafirperlik göstermesi takdire değer bir olay olduğunu belirtmek isterim düğnün neşeli geçti hayat mücadelende neşeli ve sağlıklı mutlu geçeçmesi dileğimi iletirim emele ve sana tekrar mutluluklar dilerim cahil aklım,la ancak bunları söyledim sağlıcakla kalın ömerim (emel) ömere iiiii bak olurmu !



(eleştiri) hala toplu yerlerde sigara içilmememesinin gerektiğini anlamıyan doslar var malesef?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Abi tesekkur ederim. Allah sana da daha nice uzun yıllar Hayriye hanımla birliktelik nasip eder inşallah. Başından beri iyi dileklerinle ve burada yazdığın yazılarınla bizim yanımızda oldun. Ayrıca gerek düğünümüzde gerek kına gecesinde bizleri yalnız bırakmadın. Senin nezdinde o gece beni yalnız bırakmayan başta şenalp ailesi olmak üzere faruk,ismail,cengiz,murat,rifat,kadir,şahin ve bizi uzaktan da olsa hatırlayan ahmet ve mesuta ve yunus'a da tesekkur etmek istiyorum buradan. Allah tum bekarlara nasip eder insallah bu guzel duyguyu. Bizler de onların dugunune katılırız. Bu arada dugunle ilgili bazı fotografları koydum siteye. Bakmak isterseniz.
http://www.omercolakoglu.com

Adsız dedi ki...

Ömer arkadaşımı kutlar, hayat boyu mutluluklar dilerim. Onur ÇELİK

Mustafa Şenalp dedi ki...

ÖMERİM
Ben sizleri tanıdığımaçok mutluyum hepinizi seviyorumsaolun kardeşlerim.