Perşembe, Ocak 04, 2007

HASAN-HÜSEYİN-SADDAM


Evet bu bayram
hüzünlü acılı geçti ben h.h.saddamın asıldığın,da bu kadar üzüleceğimi hiç düşünmemiştim beni en çok üzen olay şu oldu işgalcilerin ve destekliycileri ve yardakçıları,da buna alet oldular malesef.(şii) ler bayramda idam etmeleri idamın kurşuna dizilerek değilde dar ağcında olması? ve ölecek olan insana hakaret etmeleri ? bunlar insan haklarına olan saygıları nerde? bu arada (şii) lerin çifte bayram kutluyoruz demeleri? ve işgalci güçlere biğat etmeleri beni çok üzdü yalanmı? fakat h.h. saddam ölüme giderken bile ki O cesareti hayretler için,de buraktı beni günahları çok olabilir ama insan gibi davranmadılar. ama saddam insan gibi adam gibi giti dar ağcına ve gördümkü maskeli celatlar O anda bile saddamdan korkuyorlardı öyle değilmi?
şunu düşünmüyorlarmı? işgalciler analarına karılarına ve bacılarının ırzına geçiyorlar ve hala diyorlarki?( aylavyu) ? hayret bişii sen üzülme h.h. saddam seni tarih yargılıyacak. ama seni asanlar nasıl ölecekler onuda göreceğiz herhalde bu topraklar da yaşayanların bir kısmı aynısını kerbelada hz. hüseyinide yapmışlardı? ve hepsi belalarını buldular
tarih ne olacağını gösterecek.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu dünya kimseye kalmıyo zaten! Amerikaya da kalmaz! Şu varki Saddam bunu haketmişti ama infazcısı Amerika olmamalıydı bence. Böylelikle bir lider daha tarihe gömüldü darısı bizim Apo'ya.(Amin)