Cuma, Mart 09, 2007

10-MART-1955


Evet 10 mart 1955 de doğmuşum

12 senemi aklımın ermediği çocukluğuma çıkartsam 40 senemi düşündüm vay bee dedim ne boktan bir yaşam ve 40 sene dile kolay tam 40 senem arıya gitmiş onu gördüm fakat şunu,da söylemek isterim,ki çok ezildim ama çok ezildim ama kimseye tatavacılık etmedim kimseye bilerek ve istiyerek ne namusun,da ne malında kimsenin gözüm olmadı olmuyacakta neden ezildim iş yerim,de olsun yaşamım,da olsun siyasi görüş ve düşencelerim,den dolayı hep ezdiler ama yıkılmadım onurum,dan taviz vermedim bilerek kimseye yalan söylemedim söylemiyeceğim,de bu boktan yaşamım,da geçen yıl kaybetiğimiz ANNEMİZİN verdiği onurlu yaşamı bizlere hep örnek oldu annemiz kaba tabirle kabadayı biri idi daha doğru kelime ile adam gibi adamdı saol anne.

yaşamım,dan fazla kesit sunmak başınızı ağrıtmak istemiyorum ama emekli olduktan sonra çalıştığım iş yerin,de İVME iyiki çalişmısım orda tanıştığım genç doslara burda saygı ile anmak istiyorum hepsi,de pırlanta gibi işleri rast gitsin mutlu olsunlar hepsi,de onları sevdim onlarda beni saydı teşekür ederim hepsine tekrar.tekrar .

bu günümü hatırlayan dostlararıma ve sevdiklerime tekrar teşekür ederim bu arada şunuda söylemek isterim belki,de bu benim en kötü tarafım herkes ALLAHTAN birşeyler ister ve umar ama ben istemedim belki,de belkide onun için acı çektim? belki,de üzüldüm ama hala direniyorum istememiye direneceğim,de istemiyeceğim. neden istemiyorum? onuda yazayım

YÜZSÜZLÜK etmek istemiyorum yaratana kendi bilir görmüyormu gerçekleri diye düşünüyorum haksızmıyım?

ölümden korkar bazıları korkmuyorum eminim ki korkmuyorum onurlu yaşadım onurlu ölmek beni fazla üzmez iki evladıma bunu burakmak bana yeter bence evlatlarıma yetermi bilmem?

evet sevgili dostlar şimdilik bu kadar yazamak yeterli yazacak olsam çok var ama sıkmıyayım kimseyi beni sevenleri ben,de seviyorum.


sağlıcakla kalın

6 yorum:

Mesut Gürbüz dedi ki...

İyiki doğdun abi. Bende sizin gibi kıymetli bir şahsa münhasır olduğum için kıvanç duyuyorum.

Bize o kadar çok şey öğrettin ki. Örneğin farenin nasıl kullandığını tarif edişin hiç aklımdan çıkmaz.

Abiciğim, "Dua"nın kelime anlamı istemek, çağırmaktır. Aslında her dua edişimizde Allah(cc)tan bir şeyler istemiş oluruz. Allah(cc) ihlasla isteyene, isteyenin dini ırkı rengi farketmeksizin, verir. İstemekle yüzsüzlük etmezsin abi.

Annenden öğrendiğinn namus, haysiyet, edep gibi kavramları seninde kendi çocuklarına aktarmandan daha kıymetli bir konu mevzu bahis olamaz. Zira dünya malı dünyada kalacak zaten. Malın ne önemi var.

Neyse konu değişmeden, sağlıklı, mutlu ve eşinle dostunla daha nice yaşlara..

güzide dedi ki...

Merhaba baba!

iyi ki varsın ve başımızdasın. Her ne kadar didşsekte sen benin babamsın bende senin kızın. İnsan olanın başına her şey geliyo, hepimiz bir gün ölümü tadıcaz. Demişya Aziz Mahmut Hüdai "Hangi güzel yüzki toprak olmammış, Hangi ceylan göz ki toprağa akmamış" Farkındayım babannemi çok özlüyorsun ama insanlar tek doğar tek ölürmüş. Hem öyle bir düzenki yaratılan her şeyde Allahın nefesi var, her şeyde onun güzelliği. Sanırım benim bu huyum sana çekmiş ben de Ondan bir şey isterken utanıyorum ama O merhameti büyük olandır ona sırt dönmek bizim haddimize düşmez. Belki biraz Deist düşünüyorum ama yollar farklı da olsa amamç tek öyleyse su kendi yolunda gitsin.
Allah inşallah daha da uzun ve sağlıklı ömürler verir ve bu dünyayyı gelecek sahiplerine layığıyla bırabiliriz.
Mutlu yıllar:) Kızın ...

Rifat KURBAN dedi ki...

iyi ki dogdun mustafa abi. biz de seni tanidigimiz icin, senin gibi bi abimiz oldugu icin cok mutluyuz. senden cok sey ogrendik ve ogrenecegimiz daha cok sey oldugunu dusunuyorum. allah herkesin gonlune gore versin...

Faruk Özdemir dedi ki...

Selam Abicim Hafta sonu beraberdik nice mutlu yarınlara dileğimizi o zaman iletmek isterdik ama bizi mazurgör bugün haberimiz oldu doğum günün olduğu. Yoksa Sana Şanlı Şöhretli bir doğum günü Geçirttirirdik kadirle.
Bu arada mesuta da aynen katılıyorum
Ve sana Nice mutlu yarınlara sevdiklerinle beraber olman dileğimi yüreğimden gelerekten söylüyorum.

Mustafa Şenalp dedi ki...

evela kızıma demek istiyorum
ben ölene kadar haklı olduğun her mücadelede yanın,da olacağımı bilmeni isterim senin ve handenin.
azziz mahmut hüdayi,den yazmısın (5padişaha) muridlik etmiş ama?mısrı niyazi ile bir sohbetleri,de mısrı niyazi sormuş azzie (ceviz ağcının meyvasına?ceviz diyor,lardaağcına neden gövde diyorlar diye ) sorar bunun üzerine mısrı niyaziyi rodos adasına sürdürür ve orda mısrı niyazi ölür.
bunu1-2-3- defa düşün bulamasan sakın arama unut gitsin.kendine iyi bak sevgili kızım.

Mustafa Şenalp dedi ki...

sevgili mesut rıfat faruk ve diğer kardeşlerim burda yazdığım doğum gününü kutlamak değildi 40 seneni kısa bilançosu idi hepinizle tanıştığıma çok mutluyum hepinizi seviyorum
kendinize iyi bakın sevgili doslar.