Cuma, Nisan 20, 2007

DİN ADINA CİNAYETLER


EVET
Nasıl başlıyacağım bilmiyorum ama birşeyler demek gerektiğine inanıyorum nedir bu yahuuu H.MUHAMET,İN doğumunu kutladığın hafta malatyada misyonerlik yapıyor diye hunharca elerini ve ayaklarını bağlıyarak boğazlarını kesmek nedir bu? bunuda ALLAHI ve dini ön plana çıkartakrak yapmak nedir? ayetin ismini tam bilemiyorum ama(kafurun) olsa gerek ne diyor burda senin dinin sana benim dinim bana öyle değilmi? peki neden bu cinayetler ? BAHRİYE ÜÇOK NUR SURESİ 31 AYETİNİ TAM OLARAK AÇIKLANDI DİYE ÖLDÜRÜLMEDİMİ? bunuda ALLAHI ön,plana çıkartarak yapmadılarmı? burdaki sorun islamdamı? insanlardamı bunu iyi çözüp buna gereken tebdirleri almak gerekmezmi? söyledikleri ne üzgünüz vahşi bir cinayet olmaz böyle boktan şey . efendim müslüman mah.de salyongoz satılmazmış? neden ? istiyen alır istemiyen almaz öyle değilmi?türküyede büyük bir cemaat var ve bunların 50-60 ülkede okuları var ve buralarda islam misyonerliği yapılmıyormu? yapılıyor bu ülkelerdeki bir hoca veya öğretmen görevli öldürüldümü? hiç duydunuzmu? ama bizim ülemizde öldürülüyor öyle değilmi? USA da ikiz tepeleri yıkan zihniyet devam ediyor burdaki insanlar masum değilmi idi? gerçekleri söylemek neden böyle oluyor? a.taner kışlalı bahriye üçok turan dursun muğamer aksoy ve 50 yaşındakiler bilir çorum olayları ve maraş olaylarında yapılanlar baş bağlar da yapılanlar madımak otelin,de yakılanlar hepside aynı sebeblerden değilmi idi? yazacak çok şey var emin olun ama bazı sevdiğim insanları üzmekten korkarım yoksa çok şey var emin olunki bilgi dağarcığım,da son olarak şunu süylemek istiyorum ben kendimi türk olarak kabul ediyorum ve türküm keşke ŞEMAN veya BUDİST olarak kalsaydık (şemanve budizim türklerin eski dini)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yüce İslam dininde cana zarar vermek büyük günahtır. Peygamberimiz zamanından beri kılıç çekilmedikçe Yahudi,Hristiyan, Putperest, Mecusi hiç farketmeden birlikte yaşayıp gelmişiz. Şimdi İslam dininde değişen birşey yok, değişen insanlarımız. Kimse çocuğuna İslam ahlakını vermeyi, peygamberimizi anlatmayı düşünmediği için, kolayca kandırılmaktadır. İyi bir müslüman, hatta sıradan bir müslüman kendi canına kastedilmedikçe bir başka canlıya zarar vermez. Malatya'daki olaylardaki kişilerin de İslamla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Her ne kadar hakkını vermesekte, örnek alınacak en büyük insanın peygamberi olduğu bir dinin mensubu olduğum için şükürler olsun.