Çarşamba, Ağustos 15, 2007

ONUR

EVET
Sevgili Dostlar baştan bir hata yaptım beni sevenler emekli olma daha yaşın erken dediler amirlerim bile dedi fakat sevdiğim birine beraber iş yaparız diye söz vermiştim kendisi dürüst ve samimi idi iyi bir tezgahtardı işini bilen biri idi ben para O emeğini katacak ve beraber bir iş yapacaktık türlü sebeblerden dolayı olmadı malasef. bende emekli ikramiyemi bankadan aldığım hazine bonosu ile idare ediyordum fakat nasıl oldu ise oldu ve borsaya girdim bu benim için sonun başlangıcı idi galiba çırpıntınkça batım en son 2001 kirizin,de tamamen bitim kızım okulu bitirene kadar idare emek lazımdı parası azda olsa (ivme) de çalışmıya başladım iyiki çalışmısım orda genç müh. le tanışmam güzel şeydi hepsi bana saygı gösterdi bende onları sevdim dosluğumuz devam ediyor.
Neyse fakat atığım taş yerini bulmuyordu her nedense habire batıyorum ne B....k. yiyeceğim bende bilmiyorum para denen zıkım herkesten malasef talep edilmiyor yok dedilermi iş biter. hep bundan korkuyorum parasız kalmaktan değil ONURUMU yitirmekten korkuyorum fakat şunu da iyi biliyorumki onursuz yaşamak hepsinden daha kötü kendimi değilde en fazla elbete ailemi etkilemekten korkuyorum bunları neden yazdım onuda bilmiyorum.

sağlıcakla kalın

Niçin geldin bu cihana bilmesin
Bileni dinler'sin öğüt almasın
Sende gider bir gün burda
kalmasın Sarılmış kefenin tabut'kan ağlar
.

Yandım yandım

!!!!!!!!! öğüt verir kendi nefsine
Duyanlar sevenler gelir sesine
Aldandık dünyanın boş hevesine.
Bir gün bağ bozulur bül'bül kan ağlar






Hiç yorum yok: