Cumartesi, Şubat 02, 2008

Azrail le pazarlik

Kadinin biri 46 yasinda iken kalp krizi geçirir ve hastaneyekaldirilirAmeliyat masasinda iken ölüme yakin bir yerde hayalindeazrailigörür ve sorar
Benim saatim geldi mi? Azrail cevap verir 'Hayir senin 53 sene 11 ay 29 günün daha var'' derNarkozdan uyandiginda estetik yaptirmaya karar verir.
Yüzünü gerdirtir,dudaklarini doldurtur,gögüslerini düzelttirir.kisacasi yeniden dogmus gibi olur
Daha uzun süre yasayacagini bildigi için
O kadar ameliyata değdigini düşünür. Son ameliyattan sonra hastaneden yeni bir insan olarakcikar.Hastaneden cikip karsidan karsiya gecmek isterken ambulanscarpar.ve ölür O an azraile sorar. 50 seneden daha
fazla yasayacagimi saniyordum.Nedenbanaambulansin carpmasini saglayip benim canimi aldin.Azrail cevap verir
Kiz ben seni taniyamadim...(-_-)

Hiç yorum yok: