Çarşamba, Mart 11, 2009

10-03-1955- 2009


Vay be 55 yaşindan gün aldım .
küçüken caminin önün de kadınlar konuşuyordu hatırlıyorum da taze imiş daha kırkın da imiş diyorlardı salacanın üzerindeki cenazeye bende demiştimki 40 da taze mi olurmuş demiştim 55 geldim ayaksaız ata binmeye niyetim yok henüz :) yapacak cok işlerim var ama aklım eriyor gücüm yetmiyor malesef bu senede Kıriz (KITLIK ) çikti başımıza neyseki çocuklardan birini kurtardık gibi Ölümden korkmuyorum hiç Borçlu ölmekten korkuyorum için içinden çikamıyom hani derler.ya Boşa koyom olmuyor Doluya koyuyorum Almıyor diye işte öyle bir çikmazdayım bu kıtlık biter ama bir çok insan gibi bende bitersem diye korkuyom yoksa Ayaksız atan korkan nağmert olsun fakat şunu derimki bu kıtlıkta olan olmuyana yardım etsin

Bir hikaye ile bitireyim eski kıtlıkta adamın bebesi ekmek diye ağlıyormuş adam bebesinin elinden tutmuş gel oğlum amcanın durumu iyi onlardan ekmek istiyelim gidelim de demiş amcanın evine yaklaşinca çocuk bağirmiş babaaa yengem ekmek pişiriyor kokusu geldi demiş hayata girin ce yengesi hemen tandırdaki ekmeği entarisinin altına saklamiş bizdede yok demiş yenge
Babasi gel oğlum gel gidelim bu kıtlık elbet biter yengenin A.... yandığıda yanına kalır demiş

Sağlıcakla kalın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ALLAH HAYIRLI VE UZUN ÖMÜR VERSİN BABA.
DÜNYA GENİŞ YAŞAYALIM HEP BİRLİKTE. HİKMET

m.gökhan soydaş dedi ki...

Allah büyüktür baba elbet geçecek bu kriz ama sen ne zorluklara dayandın bu krizlermi etkileyecek seni Baba.Allah sağlıklı mutlu uzun ömürler versin öpüyorum ellerinden