Çarşamba, Nisan 01, 2009

Böyle Düşman Dost Başına


İstemem namert insanlar gelipte bana dost olsun
Eğer mert olacaklarsa dört bir yanım düşman dolsun

İsterim ki dost bildiğim övmesin de yersin beni
Eğer bir suç işlemişsem Jandarmaya versin beni

Dost isterim düşman gibi dikilip karşımda dursun
Hançeri sırtımdan değil gelipte göğsümden vursun

Mert düşmandan korkmam ama namert dosttan aklım çıkar
Güvenip sırtın dönersin O arkandan kurşun sıkar

Gönülden bir selam yeter ne ev isterim ne arsa
Ben düşmanımı severim mangal gibi yürek varsa

Var günde dostum diyene hele dara düşüp bakın
Başınıza iş gelince kaçı uzak kaçı yakın ?

Neyim var neyim yok ise hırsızın birisi aldı
O günden sonra yanımda dostların çok azı kaldı

Züğürtseniz sizi kimse dost hanesine eklemez
Benim bildiğim dost dosttan asla menfaat beklemez

Bir söz vardır kötü komşu seni mal sahibi yapar
Yanlış insanla dost olan mutlak yanlış yola sapar

Düşmanımı övdüm diye siz beni deli sanmayın
Yalandan yüze gülüpte dost görünene kanmayın

Dosttan kazık yiye yiye geldim Eli dört yaşına
Bulut Kara gibi düşman dilerim her dost başına

Bu arada gerçek dostlara da selam olsun..Ve düşmanımsın diyebilecek kadar açık sözlü gizli dostlara...Selam ve Sevgiyle.
.
Sağlicakla kalın.

4 yorum:

magaoliveira dedi ki...

Şimdi, dünya çapında bir arkadaşım var. Yanınızda her zaman Mayıs barış. cariños.

Desde ahora tienes una amiga del otro lado del mundo. Que la paz siempre esté de tu lado. cariños.

Andrea dedi ki...

Merhaba, çok Blog Durduğunuz için teşekkürler, sizin site gibi sevindim.
Selamlar!

Minerva dedi ki...

Ziyaret için teşekkür ederiz, sen ben dünya genelinde bir dil, selam konuşmak zorunda ilk ziyaret ediyoruz.

HUMO dedi ki...

Muchas gracias Mustafá!
Una alegria compartir la poesía o el mundo de las palabras!

saludos!

=) HUMO