Perşembe, Temmuz 27, 2006

POGO.COM- (DONEKG)


Evet ben biraz tavlaya meraklıyım dır.
poga,da tavla oynarken tanıştığım güzel insanlar vardı mesala arcantin,den bir ermeni ile oynadım kayserili imiş kanada,dan gene bir ermeni ile ile tanıştım adamlar,da halla vatan hasreti var burayı ana vatanı olarak görüp hasretlerini belirtiyorlar türlçeyi unutmamışlar ve çocuklarına öğretmişler birde (donekg)İle tanıştım kendisi amarika,da 31 sene evel gitmiş amarikaya evlenmiş çoluk cocuk olmuş yerleşmiş oraya artık. (msn) de sohbet ediyoruz arada bir sevecen bir insan poga,da 5500 sayısı var bende 5000
olunca oynarım onla bir türk ismini hiç sormadım kendisine bence önemli değil önemli olan da sevecen olması.


sağlıcakla kalın sevecen insanlar.

1 yorum:

Mustafa Şenalp dedi ki...

teşekkür ederim baba kendinize iyi bakın.
itin olsunlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr