Salı, Ağustos 08, 2006

DOSTLAR


Yahu genç doslar
sizlere çok kızıyırum aslın da böyle olacağını biliyordum ben sizlere ne kadar alişmıs,ım onun için sizlerin yokluğunu sevecenliğinizi arıyorum birkaç sene evele kadar ömer faruk,kadir, ahmet, mesut,rıfat hep beraber dik ne oldu şimdi ahmet ve mesut ist.da kadir nevşehir,de faruk niğde,de ömer,le görüşemiyoruz nedense? rıfat okulda yani sitemim neden biliyormusunuz ? sizi sevmek size alışmak olay bu. sizlerin yokluğunu hep hisetmiye başladım işte bu bana koymaya başladı şu anda ahmetle (gmaili) MSN Gibi kulanıp yazışmak bile mutlu ediyor beni izine ayrılmış cumartesi geleceğini söyledi sevindim evet doslarım hayat bu işte bazan acı bazan tatlı böyle geçecek hayat kendinize iyi bakın dostlarım.

sağlıcakla kalın

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Abi selam,
Sitemlerinde haklısın bişey demiyorum. Ama artik herkes kendi yolunu cizmeye basladi. Malum ekmek parasi, yuva kurma iş kurma gibi sebeplerle herkes uzaklaşıyor. Uzaklaştıkça yalnız başına kalıyor yalnız başına kaldıkça her şey daha da zorlaşıyor bu kez hiç bir şeye zaman yetişmez hale geliyor. Evlendikten sonra o kadar kişi sitem ediyorki bana. Bense kimseyi küstürmek istemiyorum ama bir türlü zamana da sığdıramıyorum. Cumartesi gunu misafirlige gitmistik. Gece merkez celikten aradilar oradan cagirdilar gece gece geldik sabahladık valla. Faruk nigdede Ahmet Mesut Istanbulda. Cok sık Kadir nevsehirde zaten cok sık gelemiyorlar. Rifat yarismaydi nisandi falan derken o da kaptirdi kendini Biz de dedigin gibi askerdeyken daha cok gorusuyoduk valla. Neyse insallah zamanla hersey daha toparlanır abi. Inan ben de ozluyorum. O eski ogrencilik zamanlarini ivmedeki gecirdigimiz zamanlari. Insallah en kisa zamanda daha sık gorusur oluruz abi.

Saygılar.
Ömer

Adsız dedi ki...

biz de seni ozledik abi. sicak muhabbetini ariyoruz hep. espirilerini her ortamda yapip anilari taze tutuyoruz. ama herkes bi yola girdi. umarim sen de hak ettigin yerde olursun ve hep mutlu olursun. en kisa zamandan gorusmek dilegiyle. hindistandan kucak dolusu sevgiler... ne istersin abi buradan gelirken getireyim? :)

Adsız dedi ki...

Valla abi izin için geldim ailemden çok sizlerle görüşüyom valla, bende özledim herkesi, iyiki tatil arkadaşım da geldi istnbula da en azından yalnız kalmıyorum.