Perşembe, Aralık 06, 2007

Aloo, Aloo abi ben k.....l koç İstanbul-Ankara Otobüsünden arıyorum.
kaptan molada içkiyi fazla kaçırdı herhalde, uyuyor şimdi.
Evlat sakin ol muavin orda mı?
Hayır, otobüste değil, tanrım ona ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok!
Tamam evlat, hiç korkma, sizi kurtaracağız. şimdi şoförü yavaşça Koltuktan yana çek, sen oturacaksın onun yerine.
Ama onu yana çekersem düşer, kendinde değil!
Düşsün pezevenk! oraya senin oturman lazım.
Tamam, oturdum. şimdi ne yapmalıyım?
Direksiyonu tut, ne çok sıkı ne çok gevşek. tuttum. çok eğlenceli Görünüyor yehu evlat, ciddi ol, 40 yolcunun hayatı senin elinde. şimdi; Önündeki panelde bir çok gösterge var değil mi? tam ortadaki büyük olana bak, ne yazıyor orda?
Bismillahirrahmanirrahim. hayır göstergenin üstündeki yazıya değil Göstergeye bak! hız göstergesine bak, kaçla gittiğinizi görebiliyor musun? Sıfır. nasıl Sıfır ? dikkatli bak. Sıfır, gerçekten Sıfır. ölecek miyiz? Otobüs duruyor mu gidiyor mu bunu söyle bana seni kuş beyinli! Duruyooor kalk sittir git Eşşoğlueşşek! bize de panik yaptırdın. Şoför uyanınca devam edersiniz.

2 yorum:

carpe vitam! dedi ki...

Hello! I came to pay you the visit you did to our blog, I don't understand a word in turkish, so I can't say that your blog is nice, but it was nice of you passing by, you're always welcome!

São dedi ki...

VIVA!
HELLO!
I come from Portugal and I love your music here in the blog!
I dont´understand your language, sorry!
Saudações!